Friday, January 1, 2010

01.01.2010 - In Downtown la Cumpana din Ani !

ziua buna si LA MULTI ANI ... bine am venit cu totii in 2010 !

ce sa zicem? ... am luat-o de la zero in anul ce vine...speram la loto ceva ceva...daca nu...sclavie pana la adanci batranetze :D

am scris cu ocazia petrecerii trecerii intre ani...in buricul targului....la un -15 cu ceva vant... a mers...lejer...izmanutze... ciorapei...bocancei...bluzitza... totul *2 ... a fost bine...lejereala :D

locatia?... Chicago Navy Pier... frumos... petec de pamant pe lacul Michigan...frumusetze nu alta...

am ajuns noi pe la 11.40 acolo... loc de parcare ia-l de unde nu-i...am ajuns pe acoperis la etajul 7 al parcarii...ne-am bagat bine in parcare...si am luat-o perpedes pana jos unde era multimea calare sa vada artificiile..

noi ca tot romanul si petrecaretzul...shampania dupa noi... pahar de plastic...totu in punga de cadouri... acuma cineva o sa intrebe...bun si cum beti voi?...cine mai conduce... pai aici ai voie un pahar de bere...un pahar de vin si o cinzaca de ceva si poti conduce ca nu se ia de tine...dar cel mai bine si cel mai indicat e sa nu bei nika... da nah..e Anu Nou !

bun...

stateam noi asea si deodata ..3 ... 2...1... si poaf ! uei da paralizie...adik cum? ...da da ..deja era ora H ... acu ne uitam la artificii... stam noi asa 5 minute...dupa care Florentina ma intreba ...auzi da asta e tot?

deci fara vraja... nu stiu ce a fost pe televiziunile din RO pe tema asta...artificii din lume sau ceva...dar aici...praf rau...jenant la un oras de talia Chicago... uei lume... 10 min pe ceas...atata ! ma da ATATA ! dupa care toti au disparut... au plecat acasa...pfoai...nervu cat China ! nici Champania n-am desfacut-o pt ca nimeni nu bea ... da...deci ei nu beau in strada... am zis noio ca sa mergem pe mana lor. !

dupa ce s-o terminat treaba... ne-am dus...ne-am dat cu roata ! ne-am sucit o data... si ne-am dus la masina...

evident...unde au disparut toti aia de se uitau la artificii?... in masinile din garaj... ce incerca toata lumea sa faca?...sa plece acasa cat mai repede... urmare? BINGO ! blocaj ! o ora am stat si ne-am uitat la pereti...pana am iesit din garaj...nah asta este... bine ca a mers motoru' si am avut caldura :D

altceva nu stiu ce sa mai zic... poze..pozele sunt facute cu ultima jucarie achizitionata... sunt facute fara flash ...poate unele in ceata...ele sunt destul de reusite :D

am dat si oleaca cu zoom pe masina :D asta este...nu m-am putut abtine !

hai bagati ochiu ! pozeeeeeeeeeeeeeee !

http://picasaweb.google.com/ramonel/01012010InDowntownLaCumpanaDinAni

nah cam asta e...

LA MULTI ANI inca o data..si ne mai auzim si ...data viiitoaaaareeeeeee !

No comments:

Post a Comment