Sunday, March 21, 2010

21.03.2010 - La Plimbare pe la Muzeu si Mall

hai noroc si voie buna si Cătălin Voicu sa iasa PRESEDINTEEEE !!!

nea BASE' vineeeeeeeeee !!! pazea la COTROCENI !!!

sa revenim la oile noastre...destula politica :D

astazi dupa o lunga pauza...am zis sa revenim cu plimbarile noastre saptamanale...

weekendu' asta am ales ceva mai high life... Contemporary Art Museum.... da...de noi !!! eram fiii lor rataciti ! nu stiam noi ce ne lipseste in viata...si stand asa cu Spiderman pe XBOX...am avut un ZDRING !!! daaaaaa ARTAAAAAAAAAA !!!

bun... pozele vor zice totul.. eu am selectat cateva asa mai interesante... noi faceam poze si se uitau aia ca la hotzii satului...erau nijte albastri de se uitau la noi ciudat... jmenari de security !

bun...tablouri...sculpturi...videos... toate de mari artisti...noi banuim ca sunt mari artisti...desi nu am auzit de viata mea de ei...si ei au exponate la "Chicago Contemporary Art Museum"...cred ca is buni in ceea ce fac :D totul e in poze :D

nu am stat mult...spatiu de exponate foarte mic comparativ cu alte muzee :D cam o ora si ceva ne-am invartit :D

bun... am gatat si cu asta...

iesim afara...langa cladirea muzeului...era ditamai mall-u de oras...de targ !! "Water Tower Place" ii zice ...e pozitionat exact pe "extraordinary mile" pe Michigan Ave. in buricul targului...

si am atacat...nu cu gand de achizitii...mai mult de curiozitate !

am pus poze ca de obicei... e mijto...mall de 7 etaje fara parcare ... tare nu?... sticla tot...si lucios :D

in sus am mers pe benzile rulante...inapoi...cu liftul plin de sticle !!! grozav !!... nu zic ca e meserie...dar nah...aci vin baietii de le iese pe dinafara portmoneul de carti de credit :D

eram cu Florentina intr-un magazin intitulat "Victoria's Secret" ... si era o doamna acolo saraca de a luat 10 perechi de pantaloni de trening... si noi hai sa vedem ce "deal" bun a facut femeia aia de s-a inarmat in halul asta... si cand ne uitam... 35$ o pereche...am zis... OKKKKK !!!

altceva... nimic ce sa va dau detalii mai mult... etajul cu haleu... bagau in ei rinocerii !!! erau la datorie !

am mers pana in varf...si dupa aia cu liftul jos...si hai la parcare si acasa :D ca deja rupea picioru :D

cam atata pe weekend-ul asta... weekend-ul viitor ... Back to the Future !!!

hai v-am pupat !!!

da stiu...poxeeeeee !!! : http://picasaweb.google.com/ramonel/21032010LaPlimbarePeLaMuzeuSiMall

pe data viitoooareeee !!!

1 comment:

  1. măi ... "extraordinary mile" este "magnificient mile" ... care este, că te spăl cu Colgate pe dinţi acuşi!

    ReplyDelete