Sunday, July 25, 2010

25.07.2010 - Plimbare in centru si platou de filmare

ziua buna dragi prieteni si concetatzeni....

ce sa facem...cetim stirile...vedem problemele din Romania... si pe aici au inceput petrecerile...

mai o caldurica...mai o ploitza...ceva inundatii...dar trecatoare...

astazi...s-a mai coborat nitzel temperatura...a fost de frig de iarna... 27 C... pfoaileu cu haine groase am iesit afara ! :D

si am iesit oleaca sa ne mai plimbam prin centru ... nu am mai fost nicaieri recent...asa ca am iesit asa ...la plimbare...

zis si facut...

pe drum cum calatoream noi asha cu "L"-ul...asa is se zice pe aici Light Train... metroul ala din Bucuresti suspendat care ... multi bucuresteni il asteapta cu sufletul la gura ...dar sa nu dea lacrima de tristetze ! ma suna al meu amic din Liceu, Michael Bay, si ne zice...ma hai si voi pe la mine la o cafea ca is in centru...trag o pelicula pe aici la Transformers 3...

zis si facut...hop si noi :)

da...asa e... Hollywood-u da cu camera prin shentru pe la noi...se bat robotii si distrug cladiri ...

nu zic ca hollywoodu nu filmeaza si in Romania...dar sa ne rezumam la existenta noastra ... sa treci pe langa Bumblebee (bondarul :) cunoscatorii stiu... Dodge Camaro Concept...galben...acoperit cu husa http://www.tfw2005.com/transformers-news/attach/7/3/8/6/3/New-Bumblebee-3_1273215729.jpg) ... sa treci pe langa el la 5m de el sa il tragi in poza...nah spuneti-mi voi cum ar trebui sa ne simtim ? :D si in plus de atata... noul Autobot care a intrat in echipa ( in direct de pe blogul lui Michael Bay... https://michaelbay.com/newsblog/files/73978045c5496d5271c90be6884209a8-598.html) o sa vedeti si pozele cu masinile acoperite cu huse... ca sa nu ziceti ca mint !

nah...nu ne lasau sa stam sa boldim ochii... "everybody keep moving..." trebuia sa facem pozele din miscare :D dar ne-am descurcat noi :) aparat bun :)... dupa ce am dat o tura...ne-am mai intors si majoritatea erau plecati la masa de pranz... si atunci paf ! eram la cativa metri de explozii si masini contorsionate si cladiri daramate... putzin la propriu...si mult la figurat...pentru ca toate daramaturile vor aparea la montaj...de pe calculator evident :)

am vazut poza la tot echipajul de regizori...nu era prietenul meu pe acolo... nu stim unde era :) oricum filmarile tin pana pe 23 august... 90% la film se filmeaza in Chicago...cred...parca asa zice prin ziare... pe la anu cred ca apare si traileru' !

stiu ca multi vor sa vada si ceva poze...estem si poze...numai ca am realizat ca nu mai am spatiu de depozitare...si acu cumparat ceva spatiu si dureaza 24 de ore pana ma activeaza... vine si pozele indata :)

alte poze vor reprezenta grandioasa metropola... cateva din minunile ei arhitecturale... noi debia am scos capul dintre blocurile cu 4 etaje...de aia suntem fascinati de inaltimi ::)

cam atata deocamdata... ne auzim.. prin poze si texte !

am revenit cu poze: http://picasaweb.google.com/ramonel/25072010PlimbareInCentruSiPlatouDeFilmare

pe data viiitooooareeee !!!

No comments:

Post a Comment