Sunday, January 30, 2011

30.01.2011 - La Patinoar

ziua buna,

am revenit !!! vedeti am zis ca revin acusica !!!

astazi fuseseram la patinoar...inca nu pot zice urmarile...mai stam 2 zile pana ne apuca !!! febra care este :)

cum ziceam si in postarea anterioara...eram 2 zmei pe gheata...unu mai suparat ca celalalt !

impuseseram frica si teroare pe aeroport...pardon pe gheata :) ei i se spunea dragonul de foc...mia...doar shapca PDL :)

nu prea pot sa zic multe... o cazatura aici... tensiune in picioare sa nu o iei la vale... si cam asa au trecut 2 ore :) aproape 2 ore ca la 2 ore tot iesea cu masinutza sa curete gheata . o sa vedeti masinuta in poze...noi am ajuns numai bine ca iesisera pe gheata la curatat...

cei mai impacientati sa intre pe gheata erau copiii...ca puteau patina sau nu...ei pe gheata erau :)

oricum nu ne era frica...ne uitam in jurul nostru si mai erau si altii care mergeau tinandu-se de balustrada de pe margina !

a fost frumos afara undeva la -2 grade si 0 grade... frumos frumos... frumoasa zi.

hai va las sa va uitati la poze... am un filmuletz...aua...XXX....chiar XXXXX sa vedei o Nadia a gimnasticii pe gheata... demn de youtube...da cica nu am voie :)

http://picasaweb.google.com/ramonel/30012011LaPatinoar

hai v-am lasat...pe data viitoareeeeee !!!

No comments:

Post a Comment