Wednesday, June 1, 2011

30.05-01.06.2011 - Weekend Memorial Day

ziua buna boieri mari,

am revenit cu un nou post...

nimic violent :) doar cateva poze dintr-un weekend prelungit care tocmai s-a incheiat :)

aici i se zice Memorial Day, sarbatoresc ostashii :) care apara tzara asta de cotropitori !!!

zis si facut...weekend-u incepuse... oleaca plimbarele... una a dus la alta... ne-am trezit la cinema... 1-2-3 filme ajea de control ... venit acasa praf :)) asta era sambata :)

duminica... hai si noi sa ne plimbam...unde... prin centru prin cartierul Chinezesc

uei si ce furtuna venea...amvai amvai...de juma de shantier !!!

ne-am luptat ca ne-am luptat cu furtuna si ne-am plimbat asha oleaca pe la magazine si mancat bine... eu luat sabiutza de decor ... vrum vrum !!!

trecut si duminica !!!

ehehehe venit-a si lunea... zi libera...putzine vezi din astea pe an :)

si am iesit cu pretenii la o mica plimbare prin centru...cald afara ... torid... 32---33.... si umezeala...aua...curgeau toate...

am mers putzintel pe la fantanica lui Bundy...da da aia din "love and mariage...love and mariage..." facut ceva poze ... baga o inghetzata in fizic...si cam asta a fost...repede acasa la adapost ca prea cald era...

dupa luni vine si martzi :) a mea nevastuica procura bilete la meci de Baseball...echipa locala Cubs si oaspetii baietii din Huston - Astros....n-am stat prea mult ca trafic mare si cu autobuzele e grele si nah am venit repede acasa ... oricum nu e nimic ca au pierdut Cubshii :) e ceva normal la varsta lor :)

pe final... fine varaaaaaaaaa !!!!

azi ma plimbam cu masina in drum spre casa si am trecut pe langa un gimnaziu... hai liceu sa ii zicem... aia nu cred ca o sa ne intreaca tanti Udrea...

faci turism la tine la scoala... iesi in pauza de pranz...bati o minje pe prund .... si hopa si caprioara langa tine sa traga si ea ceva iarba....defapt sa pasca :D cum ar zice america nostru de rand care nu prea are scoala gramaticala... "in your face !!!"

cam astea sunt peripetiile recente... pe aici e cu tornade ... vantoase...mai o ploaie pe ici pe colo...da a trece...vine caldura :)

hai v-am lasat la ale voastre...

o saptamana frumoasa si ramane pe data viitoooare !!!

da da...pozeeeee !!! : https://picasaweb.google.com/ramonel/300501062011WeekendMemorialDay

No comments:

Post a Comment