Sunday, September 11, 2011

09.11.2011 - Plimbare in downtown cu Segway

ziua buna boieri mari,

am revenit cu noi aventuri...

astazi am fost si ne-am dat cu Segway-urile...

noi speram si anul trecut sa ne dam ...dar ne-am luat cu una cu alta si n-am mai apucat...

in cele din urma am facut rezervari acu o luna si jumate..si astazi violentzi am mers sa ne plimbam...

treziti la 7 dimineata...la 8 dimineata eram in centru...la 9 au inceput antrenamentele...intai ne-au explicat ce si cum functioneaza si dupa aia ne-au luat cate unul pe rand...

o sa vedeti in poze ca a mea nevastuica la inceput era cam palida :)

in cele din urma am inceput traseul...foarte frumos...vreme excelenta... 25 de grade afara cu briza dinspre lac...superb..

da stim astazi americanii comemoreaza 10 ani de la tragicele evenimente...si noi suntem trup si suflet cu ei...dar asha era disponibil la tur :)

oricum elicopterele survolau non-stop...o sa vedeti si in poze si o groaza de fani ai The Bears ( echipa locala de fotbal american).

in principiu multe poze cu vizualizare asupra centrului orasului intr-o superba zi de toamna...

hai va las sa va uitati la poze :

https://picasaweb.google.com/ramonel/09112011PlimbareInDowntownCuSegway

pe data viiitooooareeee !!!

No comments:

Post a Comment