Sunday, December 13, 2009

13.12.2009 - La Muzeul de Natura !

ziua buna...

da da am revenit :D

ce sa mai zicem...vine iarna..."vine iarna bine-mi pare" nu prea merge :D

aici e dubios rau cu vremea...azi +4 si maine -19.... nu prea e loc de petrecere :D sa nu mai zic de vant cand o arde si el la 50km/h... iti tremura tot...de jos pana sus...si in interior cred ;)

decembrie 3...am punctat 6 luni de rebeliune in "lumea noua" cred ca asa o numeau strabunii...

nah ce sa facem...bine...indata terminam si primul semestru de scoala de engleza... trecem noi cu brio de el...urmeaza din februarie urmatorul :D iar 3.5 luni de munci cate 8 ore pe saptamana inafara serviciului :D

sa revenim la ale noastre :D

dupa cum probabil veti observa am facut unele "upgrade-uri" in tehnica foto...oricum sunt diferente...noi le-am simtit... speram sa se vada si din poze :D

cat despre vizita de azi ce sa zicem... muzeul naturii... nu e asa de spectaculos ca si celelalte muzee... ce a fost frumos : o camera imensa plina cu fluturi...da VII :D umblai pe acolo si ei zburau pe langa tine...fff tare...n-am vazut fluturi asa de mari si de frumosi in viata mea :D nu ca nu am vazut fluturi :)) da nu din astia :D

multe animale impaiate... o sa vedeti si o tarantula... ceva "cockroach" adik acei frumosi gandaci de bucatarie :D ceva imgini cum pun baietii camere foto pe diverse animale si le monitorizeaza...

si in rest fel de fel de impaieturi si vitrine care mai de care :D

cam atata la poveste...da da stiu ... pozeeeeeeeee :

http://picasaweb.google.com/ramonel/13122009LaMuzeulDeNatura

gata v-am lasat...pe data viiitoooareeee !

No comments:

Post a Comment