Saturday, November 28, 2009

26.11.2009 - Ziua Recunoshtintzei !

ziua buna,

am revenit :D multe evenimente...multe povesti :D

astazi...joi... 26.11.2009 a fost marea zi nationala a americanilor intitulata : Ziua Recunostintei...

pe scurt...un rezumat... e ziua recunostintei fata de recoltele din anul curent...nu ma intrebati :D

link aici cu mai multe detalii : http://ro.wikipedia.org/wiki/Ziua_Recunostintei

multi stiu acea zi ca fiind : ziua cand toata lumea se aseaza la masa si mananca curcanul gigant :D

cert e...si multi confirma...aceasta zi este mai importanta decat Craciunul aici.. nu stiu de ce :D

bun... pe poze sa vedeti si curcanul nostru :D grasutz... vedem noi cum il terminam ;)

dupa aia directia la show medieval...aici urmeaza tot fun-ul :D experienta de neuitat... pret pe masura... da nah...o data pe an :D

prea multe de zis nu prea am...in principiu e undeva la vreo 30 mile de casa...aprox 50km... in forma de castel...da m-ati auzit bine :D... si acolo am intrat...ne-au pus coroane pe cap... ne-au aranjat pe culori :D si dupa aia ne-am pregatit de crapau :D

inainte de asta ne-am uitat oleaca la magazinele de suveniruri...o sa vedeti poze...interesante da parca prea scumpe... le caut eu pe e-bay.

ne-au bagat intr-o arena...si eram fiecare pe culori cu cate un cavaler propriu...si acolo turneu intre cavaleri... sanjeeeeeeeeeeee !

chestia era ca eram ca in vremea medievala....stateam la masa si regele...spunea ...acu sa mancam...si noi mancam...si aia se bateau...regele spunea...acu sa bem...si noi beam si aia se bateau acolo...lumini...sunete...sabii...sulite...cai... tot ce trebe :D

de mancat am mancat cu mainile goale...o sa vedeti in poze... nu erau tacamuri sau altceva...de baut...am baut din trocutza :D

ne-au servit cate juma de pui de fiecare... ei ii ziceau : BABY DRAGON :D

aici aveti un mic film...nah nu stiu....da eu n-am mai mancat si in acelasi timp sa vad asa ceva in fata mea la 20m :D

ce sa mai zic in rest...

aseara am admirat capodopera New Moon... of... cu saga lor... la anu e debia episodul Eclipse...si mai e o carte..blah..Lord of the rings flash back !

da da...stiu ... pozeeeeeeee : http://picasaweb.google.com/ramonel/26112009LaCastelulMedieval

cred ca cam asta e...

pe data viiitoooareeee !

No comments:

Post a Comment