Tuesday, February 16, 2010

06.02.2010 - La bowling !

JEAAAAA la bowling !

da da...am fost si aici...gratzie unor prieteni am servit o seara la bowling...

prea multe nu stiu ce sa zic...local de petrecut sambata seara...fuleu...am facut rezervari cu 2 saptamani inainte...

aici vineri seara si sambata seara nu ai ce cauta in oras fara programare...decat la film evident :D

nah ce sa zic...pozele vor zice totu...

am juat 2 meciuri ... primu l-am pierdut la muchie...al doilea am cashtigat detashat... sa ii zicem norocul incepatorului ca e prima data cand am fost la bowling ... ahahah tare nu?

am si un mic filmuletz...cu mine cand rupeam ringu de dans !

ia priviti... moment istoric ! :))


cam rupeam totu pe acolo...si florentina a dat bine...s-a straduit...da e grele mingile alea pt ea :D

in rest cam atat...pozele vor spune tot...

http://picasaweb.google.com/ramonel/06022010LaBowling

cam asta e...pe data viitooooare !!!

No comments:

Post a Comment