Tuesday, February 16, 2010

14.02.2010 - La Chicago Auto Show!

am revenit...repede :D noi este pe val !

oleaca a dat soarele pe afara ...si hopa si noi la distractie :D

de data asta am facut pe dos...in loc sa probam parcurile...am mers sa probam masini de zeci de mii de parai ! adik din astia $$$

cam asa incepe treaba : http://www.chicagoautoshow.com/index.asp

simplu si la obiect...am mers duminica... joi deja aveam bilete...

duminica dimineata ne-am trezit... eram inca beti dupa "The Wolfman"..ca l-am servit asa la cinema de la 10 la 12 noaptea...ca sa fie bine... ne-a si trezit putin in timpul filmului...noroc ca am mushchii la vezica puternici ca era sa stropesc blugu' !

bun...

am ajuns noi la destinatie... McCormick Place asa e ceva ... .imens...nu sstiu dimensiunile...dar va pot zice ca masinile toate erau intr-un singur corp si erau citez... 300.000 square feet... adik 100.000 mp de masini... era masini :))...si tot complexul mai are doua corpuri care nu stiu ce e pe acolo :D

si am incepu dintr-o parte si am luat aproape totul la mana... vai de steaua noastra ce era acolo...nu stiai la ce sa te uiti...unde sa te duci,...ca nu erau in tzarcuri...masinile erau asa...rasfirate...peste tot :D

prima atractie un Suzuki... de vara ... pt plaja... bun bun...mijto tare...ne-am tras poze online...nici nu m-am uitat sa vad ce poze ne-au facut aia :D

dupa aia US Army... la US Army ne-am inregistrat si am participat la manifestarile lor... ne-am dat cu elicopeteru...mam urcat in masini de asalt..nici nu stiu ce model erau...aveau si un "DRAGSTER" masina din aia de o ia la 500km/h in 400m (prinde 500km/h pe un sfert de mila)...si aveau multe pe acolo... sa mergi sa tragi cu arma....cyber bineinteles... sa conduci masini...o groaza de lucruri... inainte sa plecam ne-am facut si ID TAG-uri din alea de armata cum vezi in filme...nu am putut sa plec cu mana goala de la UNCLE SAM :)

si iar si dai si lupta...nu stiu ce sa va zic... cate modele de masini...am probat si cate nu...poze avem o groaza...de la producatori mai mari mai mici...care nici nu am auzit niciodata de ei...multe lucruri faine...

ce sa zic...au si lipsit nume mari... si modele de renume... dar au fost companii de tuning care le-au adus spre deliciul nostru... Lamborghini...Maseratti....Porsche...Dodge Viper...Ferari...Aston Martin... dar subtirel rau...putin tunate si fara prea multe detalii sau sa te lase sa te urci in ele...oricum cred ca aveau preturi ametitoare...

masini de curse...masini de daytona...masini de indianapolis... multe multe feluri...nici nu stiu multe de unde erau :))

masini foarte vechi..masini care valoreaza cat ... un munte de bani... un ford de prin 1910...nah ce sa zic...nici n-am fost curios sa vad cat costa =))

atractii...chevy camaro ala din Transformers..nu stiu daca exact modelul ala cu care au filmat...dar e modelul din film :)

masinile concept nu aveai ce te apropia de ele... pozate de la distanta :D

evident gigantul General Motors cu vestitele sale modele...chevy...lincoln...dodge...jeep...iarasi foarte multe modele care nici nu am unde sa le enumerez...

sa nu uitam...Jaguar... Fisker (nu am aauzit de ei...dar numai doua masini aveau...da ce masini ! aua ! poza 1021 cred ;) ) Lotus...masini care numai de pe gumele Turbo le stiu de acu 15 ani ;) pe bune...nu va mint...acu le-am vazut prima data in realitate ;)

Nissan...Toyota...Honda...Suzuki... nu mai zic nimic de ele =)) Mercedes...Acura...Mazda... la tot pasul sa zic asa :D BMW....VW...Audi cu al lor R8 si R8 Spyder....

masini concept foarte putine...masini pe combustibili alternativi ... de toate pt toti...anul asta toti s-au axat pe consum ;)

am bunghit un model de masina care nu stiam ca asa e modelu...credeam ca doar i-au dat o porecla... se numeste Ford GT500 - Shelby.... poate unii recunosc modelul... "Gone in 60 seconds" ultima masina care trebuiau sa o ciordeasca? :D numai ca asta era modelul 2011... nici macar cati cai putere nu scria =))

nu stiu ce sa mai zic... 3 ore jumate de plimbat printre bolizi iti si trec toate :D insetati si inflaminziti... am parasit show-ul ca ne era deajuns :)

faza foarte tare...da foarte tare la final...ii faceam niste poze florentinei la niste fantani arteziene in interior...si cum statea florentina asa la pozat...a venit un copilash...nu apare in poze...scapat de sub aripa mamei s-a pozitionat pe marginea bazinului...si era gata gata sa sara...florentina l-a vazut si " NO NO NO !!!" si atunci a venit si maicasa din fuga "NO NO NO !!!" apa avea sa zicem 15cm ... copilu vreo 2-3 anishori...de la nivelul lui pana la apa avea cam 10cm...si pozitionat de pe margine cu mainile inainte sa sara !!! daca sarea cred ca se farma oleaca ;) foarte tare momentu' !

altceva nu stiu ce sa mai zic... pozele le-am dat in avans sa nu va tin in suspans...dar totusi mai pun linku si aici sa fie treaba buna ;)

http://picasaweb.google.com/ramonel/14022010LaChicagoAutoShow

hai v-am pupat...si pe data viiitoooareeee !!!

No comments:

Post a Comment