Sunday, April 18, 2010

18.04.2010 - La show cu motociclisti !

ziua buna oameni buni si boieri mari !

din capitolu "live well, do good !" am revenit cu un nou post asta cum anuntam zilele trecute :D

va rog sa scuzati stitlul post-ului..ve-ti rade de noi..dar din motive "tehnice" vreau sa fie asa :D

sa trecem la subiect :D

14 mile de casa... undeva chiar langa zona unde anvelopa trenului de aterizare a avioanelor se dezlipeste de pe pistele de la O'Hare International Airport...am mers noi :D Allstate Arena .

am vazut reclama de vreo 3 saptamani... si am zis...e de mers...tin sa mentionez ca intristarea marea a fost cand m-am interesat ca acest show este inlocuitorul "Monster Truck Madness" .. aua...trist..am plans cu zilele...dar a trecut si mi-a placut tare si show-ul asta :D

bun... nah shefa de pluton a luat in coarne Toyota si ia dat suta pe W-I90 si pe E-I90 inapoi :D eu mi-am pierdut cunostinta de cateva ori pe drum de emotii :D dar mi-o trecut...am ajuns cu bine :D

si a inceput show-ul...

lumini...sunete...bikers... ATV-uri... si .. si ... gagici !!! daaaaaaaaa....gagici !

o sa pun aici 2 filme... si restu poze... am filme multe dar nu e loc unde sa le pun...cine vrea...sa dea un offline la tata je...si trimit :D

sa trecem la fapte nu? :D

bun... un prim filmulet...nimic senzational :D


filmu e scurt si la obiect...cam o sa vedeti cam tot ce s-a intamplat...sper sa nu fie probleme cu el :D

urmatorul filmuletz...e o tanti...o abordare interesanta :D

altceva nu stiu ce sa va mai zic...deacuma cred ca iar o pauza ca nu avem nimic planuit...vedem cum bate vantul :)

pe saptamana ce urmeaza cred ca va ploua de joi si tot weekend-ul...om vedea...ne orientam !

eheheh credeati ca uitam?...pozeeeeeeeeee !

http://picasaweb.google.com/ramonel/LaShowCuMotociclisti

hai v-am pupat ! pe data viitoooareee !!!

PS : daca aveti probleme sa vizionati filmele...dati un buzz pe yahoo si dau tot :D

No comments:

Post a Comment