Sunday, May 9, 2010

09.05.2010 - La Gradina Botanica 1 !

ziua buna boieri mari !

venim cu vesti bune...dar in acelasi timp...suntem camarazi cu vecinii si prietenii din romania care vor suferi de pe urma unor ... baietzi care este...de pe la cotroceni si palatul victoria...de se joaca cu vietile oamenilor ;)

vezi bune...am iesit in lume :D am fost...de ne-am umblat...si ne-am relaxat la gradina botanica...

vremea?...pfoai aici nici nu stii cum sa tai lemne... luni si marti cate 28 grade celsius...si azi..duminica... soare..dar 10 grade celsius... in rest...furtuni :) si grindina am experimentat sambata dupa amiaza ;)

locatie?... 20km de casa... frumos...camp liber...suprafata?... 340 acri... 140 hectare...lejereala... :D din pozele ce le-am facut...daca am vazut jumate asa pe fuga...dar nah..mai revenim...de aia i-am zis " la gradina botanica 1" :D

referinte : am fost cred ca la 2 gradini botanice in viata mea ... la Cluj sigur...acu nu mai retin intre Constanta si Iasi... daca la Iasi este gradina :))

ce sa zic...frumos... spatii largi... vederi frumoase...flori...plante...legume :D atacasem ceva fire de marar si ceapa...am zis ca 2 oua batute...si spargeam gura targului :D

nu in ultimul rand gradini...gradini de toate felurile... nu chiar impresionant dar de remarcat...gradina japoneza... am speram si iam vazut...speram in aer liber...dar sunt prea pretentziosi : BONSAI !! da da...copacii pitici :) estem poze si cu ei...m-am iubit de-o viata cu ei...acu chiar am vazut foarte multe modele... exista si o legenda cu copacii bonsai !

"Bonsai (în japoneză: 盆栽, însemnând aproximativ "grădinărit în tavă") este arta şi ştiinţa de a creşte plante şi arbori miniaturali, prin creşterea acestora forţată în spaţii mult mai restrânse decît sunt necesare în mod natural dezvoltării lor, prin conducerea şi tăierea adecvată a ramurilor şi prin hrănire minimală cu apă şi îngrăşăminte. Arborii cresc astfel într-o formă estetică, care sugerează de cele mai multe ori vârstă înaintată, deşi impresia de îmbătrânire nu este falsă deoarece mulţi arbori bonsai sunt realmente bătrîni, dar arătând aceasta în forma lor miniaturală."

foarte tari,...de aia am sa ma intorc la ei...cu pretul vietii ...dar voi obtine unu :)) glumesc :D

altceva ce sa mai zic... fantani...ape curgatoare...cascade... pasarele... peshtani...crapaniii !!!

dupa cum ziceam inainte... 10 grade celsius... dar toti peshtanii stateau sub podeteze la umbra...ca la soare...soarele ardea bine :D

printre altele... sera de plante tropicale...plus cele desertice... cum sa ratam cacatusii? :D

era grozav de cald...nu prea am stat ca ne topeam in serele alea...plus ca era si umditate din aia nesimtita :D

prea multe detalii nu mai am...doar ca am vazut o groaza de plante si copaci si amenajari...care mai de care... si diverse :D

lasam pozele sa vorbeasca !!!

http://picasaweb.google.com/ramonel/09052010LaGradinaBotanica1

hai v-am pupat !!!

pe data viitoooareee !!!

No comments:

Post a Comment