Friday, November 26, 2010

14.11.2010 - La prime Outlets

ziua buna boieri mari,

am ramas in urma cu scrisul :)

acu recuperez :D

da...weekend-ul asta am luat noi hotararea sa mergem sa ne intzolim de toamna/iarna... aici nu e prea diferenta...caz recent... azi ploua si sunt 20 de grade afara...a doua zi dimineata e senin si sunt -3.... nah cam asa merge treaba !

si am zis sa ne intzolim de firma....si sa mergem infara orasului la Outlet-uri... mai bine zis... magazine directe ale producatorilor dar cu preturi reduse...

pfoai ...acolo e paradisul tuturor shopperilor ! :)

defapt o sa vedeti in poze ce e acolo...brand de brand...si pret de pret :)

de obicei acolo faci cumparaturi o data ... si bine :D exemplu...am intrat in magazin Puma...Florentina si-a luat trening complet... 30$... in magazinul din oras nu scapi sub 80-100$

eu mi-am tras gecutza de pielicica ... 40$... de la 150$ reducere :)

nah daca ai sa zic americaneste... dressing-ul incapator... poti face cumparaturi frumoase :)

am petrecut cam 3-4 ore pe acolo... ca nah..trebuie sa iei totul la rand...ca nu stii de unde sare oportunitatea !

ce sa mai zic...a fost frumos...cam racoare asa...cam batea vantul...dar a fost o zi frumoasa de cumparaturi...

deacuma urmatoarea oprire cred ca va fi 'thanksgiving day'...sau Ziua Recunostintei.

hai v-am pupat !

da da ...poze !!! http://picasaweb.google.com/ramonel/14112010LaChicagoPrimeOutlets

pe data viiitooooareeee !!!

No comments:

Post a Comment