Friday, November 26, 2010

25.11.2010 - Ziua Recunostintei 2010 !

ziua buna din nou,

azi mare zi nationala in Calendarul american, Ziua Recunostintei. dintr-o poveste in alta se zice ca aceasta zi este mai importanta si decat Craciunul... pentru ca aceasta zi o sarbatoreste toata lumea...in schimb Craciunul...

da da...asa e pe aici...sa nu para ciudat :)

bun sa revenim la curcanelul nostru !

ne-am pregatit din timp...dat comanda de curcan cu 2 saptamani in urma...

lazile de bere...sticla de palinca si vinutul de casa...si i-am dat bice !!!

si dai ...si lupta !!! in primele 2 ore...cam eram loviti in aripa... muzica buna de pe youtube..de dans si plans...si de chiuit !!!

din poze o sa vedeti curcanelul si diverse alte chestii suplimentare... unele pregatite de bucatarese...altele cumparate... sa fie pe masa acolo...

si orele au trecut...mancarea s-a consumat...si a venit vremea cand ne-a prins moleseala...

si ce e cel mai bine de facut cand te printe moleseala?...iesi afara sa te trezeshti...da nu...noi betmen ...betmen !!! hai in centru !!!

si am mers in centru...batea un vantutz...auf auf...mergea pana la pielicica...uha... curent nu alta !

si ne-am plimbat...si pe strada aia...si pe strada aia...in principiu in buricul targului ! iam dat sms lui Donald ...dar nu era in oras...vroiam sa il scot la o ciocolata calda !

o sa vedeti din poze si pomul de Craciun... cred ca la Suceava e mai mare si mai frumos ... asa a fost si anul trecut...vai de steaua lui :)

altceva... o poza cu un studio de la FOX si o masina dea lor in patrulare... tu mergi pe strada si vezi cu trag baietii stirile si meteo :)

va las sa va uitati la poze ca ele zic mai multe decat zic eu !!!

hai v-am lasat...si ne auzim !!!

a da... pozeeeeeeeee !!

http://picasaweb.google.com/ramonel/25112010ZiuaRecunostintei2010

pe data viitooooaaareeee !!!

1 comment: