Sunday, August 2, 2009

02.08.2009 - WE ARE BACK !

da da... ziua buna,

gurile rele zic ca v-am uitat...dar nu e asa !

eheeeeeee ce mai facem ...ce mai facem?... e bine... job-urile merg...banu vine... lopeti cu manere de fier avem...ca alea de lemn nu tin la invartit banii !

bine... pai ce sa zicem...am fost cam ocupati...nu prea am avut timp de iesit si prin urmare de a procura subiecte pentru blog.

si am zis... azi? ce facem?... CHICAGO SKYDECK !

mie (adik lui adrian) atata mio trebuit ! nuj ce-o fost in capu' meu !?!

si incepem... hopa sus in light tren (adica un fel de metrou de suprafata...va mai povestisem despre el, cat despre venit cu masina in centru...doar daca chiar nu avem ce face cu 30$ ! scumpa parcarea in draci ! ) directia Chicago Downtown... aveam statie de tren chiar in spatele lui Willis Tower...

si acu incepe povestea !

ajungem noi la intrare ... stam la rand sa luam bilete...vreo 5 min...realizam ca e rand la "tours" adik sa ne plimbe cu ghid...nu ne trebe... mergem mai departe...intram intr-o sala mare... si de acolo show... randuri din alea serpuite...

aproximativ orele 12.15 pm sau la pranz cum vreti sa ii ziceti :D

dupa vreo 5 min ajungem la un lift... ne urcam 50 de persoane in lift... urcam un etaj... cand iesim din lift... MOAMAAAAAAAAAA ! cred ca 500 de persoane frumos ashezate la rand in siruri catre casele de taxat intrarea...diferite intrari... pentru informatii generale... "general admision" adik bilet normal 15$ de persoana...alte tipuri de bilete...alte tarife...spre exemplu "fast pass ticket"... 30$ de persoana...intrai pe culuare diferite si nu stateai deloc la rand...

bun...stam la rand cam o ora si ceva... pana pe la orele 13.20... la care ajungem aproape de casele de tickete... si ne fac aia poza...la toti faceau...nu numai noua... ne fac poza ne da un ticket si ne zic cand iesiti afara sa nu uitati sa va luati pozele suvenir... noi..in al noulea cer...poze moca !

ne luam bilete...ajungem la o alta sala ... alte shiruri de furnici... mai stam 20 de min...dupa care ne baga intr-o sala de cinema si ne uitam la un film de vreo 5 minute...cu si despre Chicago si despre Sears Tower...actual Willis Tower... iesim din sala...ne pozitionam la un rand de vreo 200-300 persoane asteptam la lifturi... 2 lifturi... incapeau in ele cam 50 de persoane... 2 lifturi... noi urcam...altii coborau !

pe la ora 14.30 ajungem la lift... urcam sus... 103 etaje in 1 min...in capat ! ce?.. da da... 103 etaje in 1 min ! O_o

ei si am ajuns sus... multa lume... geamuri putine :D nu zic ca nu ne-am destrabalat ca toti destul de decenti...adik veneai...faceai poza si valea ! :D

acest skydeck e pe un etaj intreg... iesi din lift...faci o roata completa si ajungi la lift din nou si cobori jos... bine puteai sa stai sus cat vrei...dar asa era mersul lucrurilor.

inainte de lifturile de coborat... ghiciti ce?... atractia principala...cuburile de sticla inafara cladirii !
eu unu... am facut pe mine...am iesiti in patru labe de pe cub... Florentina juca hora romaneasca pe cub... eu eram ud si in urechi cred !

ne-am pozat de ne-o iesit pe ochi...si acasa :D ai gata nu ne-o mai trebuit nimic ! acasaaaaaaaaa ! :D

bun... acu vine povestea funny ! uei eram noi la rand ... la primul rand...si langa noi o echipa(3 adulti + 3 copii) de indieni ! uei... URATI IN DRACI SI PUTZEAU ! AMVAI ! ma...parca nu erau spalati din fraceda pruncie ! PUTZEAU ! bine acu ei nu cred ca puteau de la transpiratie... dar puteau de la ceva..de la mirodeniile din mancare combinate cu putintita transpiratie...amvai...te dadea jos nu alta... la rand am stat langa ei...la cinema langa noi o venit... la urmatoarea linie tot langa noi erau... am scapat de ei pe la lifturi pe undeva ! pfoai...grele momente din viata noastra au fost !

daaaaaaaaaaa....acu toata lumea o sa zica : ma da poze? !

esteeeeeeeee : http://picasaweb.google.com/ramonel/VizitaLaChicagoSkydeck

cum sa va las fara poze? :D dupa atata text daca nu puneam poze cred ca nici nu mai intrati nicidata pe blog a? :D e bine... e bine :D

in folderul cu poze o sa observati multe steaguri... poate unii stiu...dar altii nu... in 2016 Chicago va gazdui Jocurile Olimpice... da da va asteptam :D aranjam noi cu cazarea ! :D ne dati noua jumate cat trebuia sa dati la hotel si ne impacam noi ! :D

va aduceti aminte ca va ziceam cand am facut poze cat stateam la rand si ne-o dat ticket sa ne luam pozele cand ajungem jos la iesire? uah... aici le-am bagat frigideru de carne peste tot americanilor... ajungem noi la iesire...dau ticket...ala imi da pozele...si eu sa le iau sa le bag in traista... a?...ce?...sa ma bata ala? ... da ce faci nene?... nu le poti lua asa...trebuie sa le platesti :D !?! ... noi sa ne cada fatza... le-am dat 20$ ca au iesit pozele bine :D asa fac americanii bani ... te prosteste ma ! ca pe ticketu ala scria foarte clar... free picture... you don't have to buy it... adica nu esti obligat sa cumperi...dar daca vrei poza...dai bani ! cum ar zice un mare clasic in viata de la "Acasa Tv" - "LA NAIBA ! IN PUII MEI !"

in finalul folderului cu poza o sa vedeti pe ce am dat 22$ ... in puii lor ! ... ultimele 2 poze... da nah...amitiri :D is mai frumoase in realitate decat reusesti aparatul meu foto sa le pozeze...era si seara si nu prea era lumina si au un luciu pe ele ciudat ca nu poti da direct cu blitzu pe ele . !

in rest... noi fericiti... afara e acceptabil... soare ...cald... nah ca vara :D

hai v-am pupat dulce...pe data viitoooareeeee !

1 comment:

  1. Da, fratimiu si Flore, asta a fost cel mai fain pana acum. Am ras cu lacrimi.... oricum, pe mine nu cred ca ma prindeti pe acolo, decat daca o sa fiu drogata bine si aproape inconstienta :)) Glumesc. Nu cred ca m-ar primi in cladire asa, nu? Oricum, interesant si dragut cum statea toata lumea la coada ....
    Sa va fie de bine vizita si sa auzim numai de bine:) Va pupa cu drag,
    Oana si Lucian

    ReplyDelete