Sunday, August 16, 2009

16.08.2009 - CHICAGO ANUAL AIR&WATER SHOW !

da da...tot eu... 3 intr-o zi !

NOTA : mai sunt 2 noi post-uri sub acesta...sa le cititi si pe acelea da? sa nu uitati :D

si acu .. "main event of the weekend" !

Chicago Anual Water and Air show... organizat de Shell si Primaria "Municipiului" Chicago .

cu ce sa incep?

am ajuns acolo... ne-am uitat... ne-au zburat urechile din cauza F15-ului si a F16-ului... si am venit acasa :D

au mai fost ceva furtuni de ne-am adapostit la loc sigur sub copaci...da o fost frumos pana la urma :D

da da..este si poze :D

aici e ziarul local : Chicago Sun Times : http://www.suntimes.com/news/metro/-1,081609airshowg.photogallery?index=0

si aici ale mele : http://picasaweb.google.com/ramonel/ChicagoAirAndWaterShow

mai pe scurt... cateva din vedetel zilei... F16 .. F15... A10... pfoai ... JET FIGHTERS ROCKS !

bagam acusica aici niste clipuri ca pe picasaweb nu pot sa le pun...si am sa le pun aici... nu am camera de filmat profesionala...dar am incercat tot posibilul sa iasa bine cu ce am :D

asa ca...enjoy :D!?!

blah stupid blog...ceva e in neregula...incerc sa pun clipuri de 5 mega si o arde in figuri..

azi nu mai am timp da maine incerc sa rezolv treaba !

v-am pupat...

PS : din capitolu... teapa frate ca se cashtiga bine... cica ajungem noi pe plaja unde era evenimentu...si o persoana impartea... itinerarii ale evenimentului...si nah si noi ca oamenii luam un pliant...pe pliantul ala nu era nimic... decat "DACA VREI SA AFLI ITINERARIUL EVENIMENTULUI TRIMITE UN SMS LA NR XXXXX SI VEI PRIMI PE TELEFON ITINERARIUL..." se face afaceri cumsecade si la americani a? :D

pe data viiitoooareeee !!

No comments:

Post a Comment