Friday, August 7, 2009

07.08.2009 - inca una...

ziua buna boieri mari !,

ca sa termin : inca o saptamana a mai trecut...da da ... trece repede timpu aici :D

am pus acolo o poza... cand ajungeti in Chicago si nu va asteapta nimeni la aeroport stiti unde sa se gasiti :D poza este facuta iarna dupa cum vedeti... se vede cam 60% din una bucata oras...cred...mai e zona de sud si W care nu prea e prins in poza... da nah...trece :D important e ca se vede unde este noi :D ca sa folosesc "Mariane Vanghelisme" :D

apropo stiati ca lunea asta...adik 03.08.2009 este ficsi 2 luni de cand faceam poze la taramul american din avion?... nu?...vaiiiii...cum ati putut ! ? ! rusinicaaaaaa !

in rest... asteptam salariile...sa ne spargem in figuri la cumparaturi :D

consumu la carburant la masina s-a redus la jumate de cand ne muncim la servici...au crescut pe de alta parte cheltuielile la abonamentu la transport in comun... CTA ii zice :D (Chicago Transit Authority) ...

in rest... am luat aspirator si smulgea din mocheta ca cica are motor de 12 amperi si trage bine :D de aia l-am si luat ca in 80% din casa avem mocheta :D

afara ploua...poate isi revine pana maine ca am zis ca mergem la Indiana Sand Dunes...in sudul lacului Michigan are loc o desertificare foarte puternica...si e mijto de mers la plaja si baie...numai ca daca ploua ma duc dupa aia de la meteo ca au anuntat mid 90's... adik in jurul a 95 grade F... blah greu de scris... 35 grade celsius :D cea mai ucigatoare conversie in SUA e cu gradele celsius
din F in C...vai vai... noroc ca am la masina convertor automat...apas pe buton si imi schimba din F in C...am si pe mobil :D good for me :D

in rest suntem bine... chiria am platito... asta e cel mai importat...

voi sper sa fiti la fel de bine... gata... v-am pupat !

pe data viiiitooooareeee !

1 comment:

  1. da...mijto poza....si cand erai in Romania te gandeai daca sa vii sau nu in chicago :))

    ReplyDelete