Sunday, November 22, 2009

21.11.2009 - La Chicago Circus !

salut salut,

am revenit...dupa o lunga pauza...da am revenit :D

fiind am revenit...am zis sa ii dam dubla weekendu asta...nu ca ne-am rasfatat...dar am impushcat doi iepuri :D

bun... sambata...azi... am atacat Circul din Chicago...

ce sa zicem despre circ...pozele cred ca vor zice totul...

in principiu...elefanti...catei...tigrii...clovni...cascadorii... fete...da da ...erau fete de cabaret :D

ca de obicei fara sa mai intru in detalii...partea de jumuiala la suveniruri... aua..au un stil astia de nu-i adevarat... cica ei vindeau sabii laser din alea cu luminite... cu 10$ buc... ai de steaua noastra... motivu pt care vindeau...e ca unii chiar cumparau...ei profitau de copii :D

vata pe batz...popcornu...socurile ...apa... animale de plush si altele... vandute la 3-4 ori pretul de piata cel putin...da cel putin...

show-ul a tinut cam 2 ore si ceva...fara pauza... au fost oleaca... ce sa zic...incitant...n-am mai fost la circ de nu stiu cand ... fff frumos...organizat...nah...pt asta e circ :D

in pauza... care a fost de cam 45 de minute...iar era cu jumulitu... de la plimbat copiii cu elefantii...la calarit poney... poze cu pitonul (pfoai il vazusem prea tarziu ca imi faceam poze ) poze cu fetele... BINEINTELES...TOTUL PE BANI :D

stiu stiu...vreti poze... luati de aici ! :

http://picasaweb.google.com/ramonel/21112009LaChicagoCircus

finalul a fost destul de previzibil...dar oricum nu am vazut asa ceva in viata mea... show-ul conteaza :D

ia priviti aici :D :


si cam asta a fost cu circul :D vroiam sa zic pe data viitoare...

dar tura asta va fi : in post-area viitoare !

No comments:

Post a Comment