Monday, May 24, 2010

23.05.2010 - La Brookfield Zoo

ziua buna dragi prieteni si concetateni !

am revenit...da...iar cu nazbatii !

azi..am servit o gradina zoologica ... cu intrare platita :D

acu ceva timp vizitam o gradina zoologica fara taxa de intrare...acu am mers sa vedem ceva mai adevaraciune ;)

zis si facut...

dar mai intai ...aduc la cunstinta fanilor ca azi estem impliniti "1 an" muncitoresc de jug cu shaiba pe mana ! of of...o eternitate !!!

bun sa trecem la lucruri importante !! :D

gradina zoologica... locatie?... 30km de casa la SW de centrul targului Chicago. suprafata? 240 acri ... 97 hectare de vietati !

si am atacat lejer...dintr-un capat in altul...pe jos... am ajuns acolo pe la 12.30...si am incheiat turul la 16.30... pfoai..cu leshin...praf am ajuns acasa...nu ne mai trebuia nici sa urcam cu liftul la bloc ;)

ce am vazut...multe...diverse...spatii verzi...unde evident te lasa sa calci iarba si sa stai pe ea...nu in cushca cu animalele...dar pe langa :D bancutze... opriri...apa...mancare...sucuri ... americanii au de toate pt toti...

cine era cu copilu cu carutzu...la intrare in fiecare cladire sau zona cu animale...aveai parcare pt carucioare..a?...ce?..da da parcare pt carucioare ;)

de la shopirla cu barba la mama omida de 30cm... de la pasarele/pasarici/pasaricoi la gorile...ce sa mai zic...gradina zoologica :D

pfoai si cata lume era...amvai..

doamna me se speria de diverse creaturi printre care si pinguinii pitici... a tipat o data ca s-au speriat si copiii de langa ea :))

ursul polar l-am prins in ipostaze erotice inotand prin iazul special amenajat :D

alte lucruri de retinut... zona mamutzelor...gorilelor...aveau similator de ploaie...

ele stateau in copac...si se auzeau tunete si alea alea...si stropeau cu apa din tavan...tare ;)

nah multe lucruri interesante...animale care nu prea stia ochiul de ele... tot la capitolul rude de familie am vazut si oposumii :D sper ca iam scris bine :D fratzii mei sa zic asa !

de mentionat ca unele specimene din gradina zoologica... mancau..alergau...se jucau pe langa tine...
da da... gashte... veveritze...veveritze din alea ca "chip 'n dale" cu dungi ;) shoparle...alte pasari...

evident : "do not feed the pigeons(pidgeons) !" :D

mergeai pe poteci din astea impadurite...si nah mam prins :)...pe unde mergeai erau senzori si se auzeau fel de fel de zgomote si urlete si tipete si grrrr-uri ! :D dupa aia urma intrebarea : ce faci daca auzi sunetul asta/ala? de parca noi stiam :))

dupa 4 ore de plimbat de ne-am ametit de cap...revazut rude indepartate...lasat adresa de blog sa vada si ei pozele lor pe blog...am decis sa ne retragem la vizuina noastra !

spre final am lasat fotograful in exercitziu...a me nevastuica...sa faca poze la grandioasa metropola asa de la departare pe masura ce ne apropiam de casa !

altceva nu stiu ce sa mai zic... da da... pozeeeeeeee !!!!

http://picasaweb.google.com/ramonel/23052010LaBrookefieldZoo

hai v-am pupat ! pe data viitoare !!!

1 comment: