Tuesday, May 25, 2010

25.05.2010 - Frumos si Elegant !

ajea...

deci prezentam un caz real din viata de zi cu zi...o familie normala...fara copii...candrii pe drumuri americanesti..

acu vreo luna si ceva imi zice a mea conducatoare...forjatoarea de masini...ca cumva a blitzat-o in intersectie si ca ea ... nuuuu...da nuuuuu...ea nu trece pe rosu !

bun...eu iam zis..daca te-a blitzat ai intrat pe rosu in intersectie...ea nuuuu nuuu...batman batman !
bun...am zis...dam ei dreptate...asa sa fie ! marmota inveleste lupu'n staniol !

dupa o luna si ceva...deschid posta..ce gaseste badea vasile in posta? plic de la "City of Chicago, Revenue Department'... oare ce o fi?...surprize suprize ! prin plic am vazut mare cu rosu : camera enforcement violation !

bun...lasa sa vina mandra acasa...si plasat strategic plicul nedesfacut sa vada ea craiasa cat de "pe galben era in intersectie ! " :))

si acu urmeaza...va rugam atentie !!!

prima !



a doua...



cam asta e si un aspect al vietii de dincolo de Prut...pardon de Ocean...

PS : e doar o simpla amenda..nu se trece pe permis sau la cazier ;)

v-am pupat !
pe data viitoare !

No comments:

Post a Comment