Monday, May 31, 2010

30.05.2010 - La Lake Geneva si ceva gratarel !

ziua buna boieri mari,

dupa cum am promis...estem noutati la baietii aici !

azi am servit o locatie...mai exotica...am traversat nitel in statul vecin..in paradisul aqua parcurilor din lume zic ei.....probabil o fi asa :) Winsconsin !

de aici ne-am deplasat la un laculetz... Geneva Lake...la poalele acestui lac s-a dezvoltat un mic orasel...mititel saracutzu... 7500 locuitori...flex ! dar probabil in zilele frumoase sunt 100.000 turisti...asta e problema lor...poate tanti aia de la Turism poate face si ea un ponton pe undeva sa atraga un turist cu bani...da nu...parcari parcari !

nah ce pot sa va mai zic...locatia la 120 km de casa...aproximativ 75 mile... din care vreo 50 pe autostrada...restul...pe drumuri comunale ! pozele incep cu drumurile comunale ! :D

o sa vedeti ferme...masini...magazine... si cred ca o sa vedeti si un furnal fumegand pe acolo...

strategic pozitionata o centrala nucleara ;)

nah o data ajunsi in oras... ne-am pozitionat in parcare platita (25c - 30 de min)... si ne-am apucat la plimbat...

vazut barcutza cu motor...motoscuteru... iahtu... in premiera si hidroavion...tocmai decolase... plaja... iarba verde...si locuri de cheltuit banii :D

am facut si o mica tura asa pe faleza sa vedem ceva case de milionari... mai un ferrari pe ici pe acolo... porsche la ordinea zilei... fuleu de jeep-anuri cu barcile dupa ele...o sa vedeti acolo cum le lanseaza la apa...

acu nu vreau sa ma laud...da o sa vedeti o vila...aia e a noastra...o inchiriem pe sezon...nu venim noi sa stam aci...pe de o parte cu intrare cu piloane...pe de alta parte...iesire la ponton cu barca "aninata" cu lantzu ;) ce mai...nu vreau sa ma laud sa nu prindeti ideea gresita !

sper ca toata lumea isi aduce aminte de dragutzele de la "chip 'n dale"...nu Chip n' Dales ...nu aia :D n-am eu treaba cu aia ! :D o sa vedeti poze cu vestitele "chipmunks" :)

dupa o plimbare bunicica...am mers...servit un sanvish ca rupea matzu... si am venit acasa.... si ne-am destrabalat la gratar...

prea multe detalii nu prea am aici...ca nu am nimic nou despre gratar :D frigarui...mici si scrijele ! si bere?...daaaaaaa....dar palmata...aici daca pui stecla la bot pe zi si in locuri publice... aua...vine nea detectivu si te salta :D

prin poze o sa mai vedeti pe ne-a caisa echipa de indieni ... veniti cu 5-6 masina...o familie intreaga ... ei asa is ... is in triburi... ! o vedere panoramica la picnic... si cam atata :D

mai mult pozele vor vorbi !

http://picasaweb.google.com/ramonel/30052010LaLakeGenevaSiCevaGratarel

v-am pupat !

pe data viiitoooareeeee !!!

1 comment:

  1. Ce vevrita dulce aveti acolo))

    SI gratarelul arata asa de gustos si stilat)

    ReplyDelete