Friday, June 26, 2009

26.06.2009...zi MARE !

waaaaaaaaaazaaaaaaaaaaaaup????
da da ...din reclama cu BUD (bere) !

am revenit... multa lume ne-a simtit lipsa...cred ca si noi ne-am simtit lipsa...dar trece :D

bun...de ce scriem... eveniment mare eveniment :D ne-am calculat...ne-am studiat... de ce sa luam o masina din 1996 cu 3000$ cand putem lua ceva din 2001 cu un pic mai multi bani :D

si ne-am hotarat... daaaaaaaa...ne-am luat... acu inca avem extazu' in sanje... cea mai frumoasa masina... de notat si singura de pana acu... dar e cea mai frumoasa masinaaaaaa ! :D e frumoasa si e a noastra :D "ne-am luat masina mica...rosie ca focu'...sa-mi surada norocul !"


ia ia poza :
da da... e un Crysler PT Cruiser din 2001... arata impecabil atat in exterior cat si in interior si e si Limited Edition, motor 2.4L cu 4 cilindri... aici i se zice : gas saver... :D vedem .. debia am pus primele 10 galoane de benzina sa vedem cat duce :D
mai multe poze pe linkul din "CITESTE-MA" :D
trebuie sa recunosc ca aceasta masina indiferent ca a costat mult...ca a costat putin...a avut acel ceva... scrie de departe "asta e masina voastra" !
in rest...la noi totul e bine... luptam cautam sa existam... nu ne imbatam si batem lumea pe strada... nu scuipam pe jos... nah cam asa e viata pe aici :D
mai revenim...deacu sa vedeti activitate :D nu uitati...mai multe poze pe linkul din post-ul CITESTE-MA !
si sa nu uitam...azi totusi sarbatorim... sau udam cum vreti sa ii spuneti...sunteti bine veniti :D o pizza buna...un pahar de bere..respectiv suc pt copii... si...pe gat la valeeeeeee ! :D
pe data viiitooooareeee !

5 comments:

  1. sa o stapaniti sanatosi si sa va duca cat mai repede la niagara ca vrem poze de acolo :d

    ReplyDelete
  2. ati testat bancheta din spate :d

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. salutare mada si andrei,multumim pt urari,la niagara mai incolo pe la sf verii probabil, ca oricum tre sa sarbatorim ziua lui Adrian, iar in legatura cu bancheta :)) tare buclucasi mai sunteti=))
    Florentina

    ReplyDelete
  5. sa o folositi sanatosi si sa va fereasca de rele(ca doar e rosie,nu?).si mie imi place la nebunie masina asta.
    sa fiti puternici in continuare si sa auzim numai lucruri bune(ca acesta)
    va pupam dulce.nasii

    ReplyDelete