Thursday, June 18, 2009

iunie 18...

ziua buna boieri mari,

back for good de data asta :D...

gata ne-am instalat netu' acasa..vom fi pe val :D

nah cu ce sa incep.... AVEM NET ! da da ...m-am repetat :D

bun... deci pt noi europenii...e foarte greu de inteles de ce americanii nu au priza de telefon in dormitor..dar au in celelalte camere din metru in metru prize de conexiune...o enigma care nu cred ca vreau sa o deslushesc.

ieri numai bine am iesit la librarie sa ne bucuram de net ca o si venit asta de la UPS sa ne aduca modemu...si ne-o lasat notice ca "i'll be back"...si stau eu taica azi toata ziua sa vina asta...si el vine suparat pe la ora 18.30.... asta este... nah...bine ca s-o terminat cu bine :D

ah...uitam...ne pregatim sa dam de permise de conducere :D

tot de la categoria "am uitat" am mai pus ceva poxe cu casutza noastra :D

nu e multe...e ceva dinainte si ceva dupa :D si o poza cu biblioteca unde am mers noi :D daca va uitati la poza de pe geam spre intersectie se vede biblioteca :)

in rest ce sa mai zic?... aici e inourat aproape toata ziua...stam cu 4 geamuri deschise cu plasele de tzantzari activate si nu putem respira in casa de umezeala... eu is fleashca tot...florentina e imbracata din cap pana in picioare si cica ii e si frig cateodata... nah...nu comentez :D

si cam asta e deocamdata...va las...somn usor ca e vreo 5 dimineata la voi :D

pe data viitoaaaareeeeeeeee !

1 comment:

  1. Buna ziua nanasilor francezi, ne bucuram ca ne cititi si ca sunteti langa noi....o bucurie mai mare ca asta nici nu exista, va pupam dulce dulce de tot pe voi si pe copiii si ne auzim pe net.
    PS: pe la sf lunii o sa primim pozele de la nunta si o sa va facem pachetel si va trimitem in Paris .
    Cu drag
    Florentina si Adrian

    ReplyDelete