Monday, June 29, 2009

29.06.2009 - o zi in plimbare :D

ziua buna,

da azi am fost si am dat de permis auto si mi-am facut si Buletin de State... ca era grele cu Pasaportul dupa mine... tot auzea prin magazin "if you are buying alcohol i wanna see some ID " :D un alt motiv era ca permisul de conducere din romania era valid 90 de zile...si trebuia sa car si pasaportu dupa mine sa ii arat data cand am intrat in state sa ii demonstrez ca n-am depasit 90 de zile... bine acu daca ma oprea politia pana sa imi ceara permisul de conducere intai imi taia o amenda si dupa aia ma intreba de sanatate :D

a..era sa uit... cat stateam eu la ghiseu sa imi proceseze documentele sa ma pot prezenta pt examenul scris la permis... era un baiat mai violent asa... care se perinda prin spatele angajatilor de acolo...si numa il auzeam cum le zicea : TU...tu deja ai lucrat 2 ore ... ejti cam obosit(a)..ia pauza 15 min... nah am zis ca totu e ok... dupa care...apare o alta tipa... la fel... TU TU TU...toti pauza ca ati lucrat cam mult...si apareau alti functionari care le luau locu la cei care plecau in pauza...

in general...aici dupa 2 ore de munca ai 15 minute pauza...cafea...tigarea...etc...dupa alte 2 ore... 30 de minute pauza... pranzul... pishu...cafea...tigara...ce vrei tu... pana la sfarsitul programului nu stiu cate pauze mai ia... prietenii de aici ne-au zis ca sunt administratii locale care si dupa 45 de minute de munca te obliga sa iei pauza...acu nah...deocamdata ii cred ca ei is de 4 ani aici :D

mai pe seara am fost la un mall intr-o suburbie :D era frumos pe acolo... cam liniste ca e luni dar nah...era lume...erau iesite "lacustele" la cumparaturi :D

prea multe nu prea mai am ce sa va zic ca o trecut ziua repede :D

mai multe poze de la mall pe picasaweb :D

PS : unii dintre vizitatori vor vedea o poza cu renume :D

No comments:

Post a Comment