Friday, June 19, 2009

INFORMATII PT NOII VENITI PE BLOG !

salutare,

in acest post am sa ii ajut pe aceia care nu reusesc sa comenteze post-urile anterioare.

deci primul pas : cont gmail, daca aveti bine...daca nu... http://www.gmail.com/ (creare cont nou)

dupa ce ati urmat pasii si ati finalizat crearea contului reveniti pe pagina de "glob"

bun...

la sfarsitul fiecarui post aveti in dreapta scris mic : "comments" click pe el... o sa va duca sa faceti un nou post ... scrieti ce aveti ce scris acolo in casuta aia mare...dupa care un pic mai jos selectati profilul din rubrica "comment as" puneti gmail account, o sa va ceara un nume de verificare :D e protectia de la blog, dupa care o sa va ceara contul de gmail nou creat sau existent...dupa caz, folositi userul si parola acolo si datii sign in si GATA :d ati postat un comentariu :D

NOTA : toate explicatiile si pasii de pana acum nu sunt inventii ale mele :D si nici nu ma pot folosi da datele voastre personale sub nici o forma :D toti acesti pasi sunt ganditi si pusi acolo de proprietarii de drept ai sait-urilor :D

salutari ! adrian si florentina

4 comments:

  1. Foarte faina casutza, ce sa zic, imi pare rau ca nu am si eu poze de la mine cu "inainte" si "dupa", ca v-as fi lasat masca. Nah, in fine ...
    Momentan sunt la Bran, la un hotel de 4 stele ... am avut aici doua evenimente-Scoala de Vara si retreat-si maine plecam cu totii spre Iasi. Trist, dar asta e .... tre' sa revenim si la realitate. Pentru cei care sunteti in ROmania, si vreti sa fiti rasfatati in concediu, va recomand Complexul Wolf din Bran, fara falsa modestie. Este unul din hotelurile in care am fost tratati cel mai bine, am papat foarte bine, si au si niste facilitati foarte faine, raportat la costuri (ca sa va faceti o idee, o camera dubla la un hotel de 4 stele costa aproximativ 200 RON, camerele sunt dotate cu plasma, aer conditionat, niste amenajari superbe in toata camera, plus o piscina SUPERBA, pe care sunt mai mult decat sigura ca o voi regreta amarnic la revenirea la Iasi.
    In alta ordine de idei, dragilor, sa va stapaniti sanatosi casuta si sa va simtiti super in ea. Vad ca aveti si paznic asa ca ... totul va fi bine .... mainile in aer ... (era un cantec in tineretea mea.
    Cu drag, din Romania,
    Sora ta

    ReplyDelete
  2. salutare de la Chinele din Cluj :)!!!
    sa aveti parte de noroc acolo si aveti grija cu gripa porcina :)) guitz guitz

    ReplyDelete
  3. Redescoperim si noi america prin ochii vostri.

    ReplyDelete