Monday, June 8, 2009

ziua a 5-a...

seara buna, sau dimineata :D

am revenit cu noi povesti si amintiri :D

astazi a fost prima zi cu transportul in comun... o experienta care trebuia traita ca pana ne luam masina mai trece ceva timp ..

bun... azi am calatorit cu trenul de suprafata si cu autobuzele de transport in comun.

nota : totul e cu aer conditionat si cu cartele unice.

trenul de suprafata pleaca din suburbii si face o roata in centrul orasului si se intoarce inapoi...deci nu prea ai cum sa te ratacesti...si mesajele audio si vizuale...sunt facute sa le priceapa si cei care nu stiu nici sa zica OK in engleza...

din pacate poze prea multe nu am postat desi am facut vreo 200 azi... din cauta acestui sait nu reusesc sa le fac sa arate bine aranjate in pagina.

printre principalele obiective de azi : inceputul unui serial clasic : love and marriage ... love and marriage...its an institute like a horse and cariage... parca asha incepea...ei noi am fost acolo... am facut-o si asta :D

http://www.youtube.com/watch?v=KAKaJE4gjYg pt cei care au uitat pe mentorii din trecut...



dupa asta am servit ceva parcuri si am fost la SCOALA de Arte... pfoai sa vedeti ce constructii futuristice au aia acolo :D




dupa aia .. un tur pe jos... asha vreo 3km pe jos prin DOWNTOWN... multe poze facute ziua...fff tari !


si ne-am intors acasa...rupti... 8 ore de munci patriotice pe jos printre sgarie-nori.


concluzii si observatii generale :


1. in fata cladirii de apartamente unde stam acum... cum da soarele afara...apar veveritele... tare nu?


2. in plin buricul targului... in loc de porumbei oamenii dau de mancare la pescarusi..si evident...LA VEVERITE !!

3. aici daca te atingi de vre-un animal...e gata...iei adios de la viitor ! mai bine sa nu intram in amanunte :D sa vedeti cata salbaticie ...iarba copaci...tufe...etc... se intrepatrund cu cladiri de 200-300m inaltime :D

4. aici cand faci o poza cu iubita/iubitul/familie/preteni lume se opreste sa nu apara si el in poza... si mai si zice : please excuse me ! ... ce sa ii mai raspunzi infara de "no problem !"...e greu sa acceptam unele lucruri !


5. ne auzim mai incolo ! sa traiti bineeeeeeeeeeeeee ! :D

4 comments:

  1. Baga mai multe poze, nu conteaza cum se aranjeaza in pagina, daca dai click pe ele vin la marimea orginala. Cate 2 pe un rand e ok. SUPER pozele, fantana aia din serial nu stiam ca e in Chicago :D Vezi ce faci cu veveritele ca la ei protectia animalelor te baga la jail.. daca iti vine pofta de o veveritza la gratar :))

    ReplyDelete
  2. Americanii in general is super politicosi, chiar aparent exagerat fata de ce avem noi aici. Desi, daca stau bine sa ma gandesc, si in Romania lumea se opreste ca sa nu apara in poza ta. Si aici, ca si acolo, depinde de fiecare.
    Ma bucur ca ati vazut acea particica dintr-un "clasic in viata", cum te-ai exprimat asa plastic ... Astept si eu mai multe poze. Cam atat.
    Din Romania, cu dragoste,
    Sora ta

    ReplyDelete
  3. Flore, pozele imi plac la nebunie) Ce ma bucur sa te vad razind, sa stiti ca citesc blog-ul zilnic) Pupici)

    Belova.

    ReplyDelete
  4. multumim pt urari !
    Florentina

    ReplyDelete