Wednesday, July 1, 2009

01.07.2009 - cu masina la condus :D

ziua buna,

da da am revenit :D

fusesem sa vad niste birouri din alea ca in filmele cu texani :D totul de sticla... birouri cutiute de carton...exact exact ca in filme... cine zicea ca filmele au un sambure de adevar? :D

nu mai zic pe langa toate astea... cica eu violent prima dat pe o shosea INTERSTATE ... adik cum ar zice Berceanu...o autostrada intre Bucuresti si Constanta...el zice...da aici chiar au ... :D sa iesim din politica :D si nah... eu cica am permit sa conduc in america...dar ...dar...in carte nu zice ca sunt 2 iesiri de pe autostrada... iesirea A si B...cate una pt fiecare directie de mers pe care vrei sa te incadrezi...si nah...mai iesi pe dreapta in loc sa iesi pe stanga...te duci in alta parte :D da nah...te intorci si gasesti destinatia pana la urma :D

bun... ei dupa aventurile astea... am fost la condus...cu dna. mea... ea invata si ea pt. permit dar nu a condus niciodata...si acuma ca avem masina noastra...tre sa invete si ea . bun...

NOTA : pana acuma nu am facut poze sau filme deoarece eram preocupat cu ancorarea in centura de siguranta si sa ma tin de orice punct de sprijin :D (mi-o zis ca am voie sa exagerez azi...ca in mod normal mi-o luam dupa cap :D ) dupa cum urmeaza :D

poza aceasta este un pamflet si trebuie tratata ca atare :D



OK.. in filmul de mai sus prezentam o realitate cruda... oameni vitezomani la volan...noroc ca nu era nimeni in preajma :D...cica mai am un pic si mi-o iau peste cap !

o calca de ii rupea pedala...ma intreba de ce nu se duce mai mult de 100mile/h(n.r. 160km/h)... eu nu puteam vorbi...eram lesinat :))

zambeau politistii la ea ca dupa modul in care tinea volanu era clar ca se lupta pt prima data cu el :D

nah si dupa ce ne-am plimbat...mai o intoarcere...mai o parcare... am iesit la poxe :D

da da ...sunt poxe pe picasaweb :D


aici am pus si o poxa mica la un amarat de Aston Martin DB9....saracutza... :D


pe data viiitoaaaareeeeeee !

2 comments:

  1. Heyy, sweety) esti pe automat si parca esti in aer)) Ambele maini pe volan - ceva *weird* pt mine)) SUnt obisnuita sa simt ceva *strong*(sschimabtor de viteze) in mana))

    ReplyDelete
  2. Ramon drepturi de autor ca instructor auto nu ai platit...ai grija....data viitoare platesti dublu :)

    ReplyDelete