Friday, July 3, 2009

03.07.2009 .. o zi in Skokie County !

ziua buna,

da da...la multi ani pt USA pt maine..noi sarbatorim romaneste !

bun...azi fiind zi cu interes...am mers noi la plimbare printr=un parc...la vreo 3-4 mile de casa...in tinutul Skokie...

pt. clarificari... in USA...statele...sunt impartite in county-uri... cum are veni judetele din Romania...

ca sa faceti o idee mai exacta : cel mai mare stat din SUA dupa Alaska... si anume TEXAS-ul (cred ca el e :D ) are cam 695.000 km patrati si aproximativ 254 de comitate (county-uri). Romania are cam 238.000 km patrati :D Illinois unde suntem noi are cam 150.000 km patrati si 102 comitate (county-uri) :D cam plictisitoare fraza..puteti sari peste ea...prea tarziu...ati citit-o !
bun si noi ne-am aventurat putin afara din municipiul Chicago in county-ul Skokie... defapt tot Chicago e... dar ei ii zic Skokie :D de ce sa ma cert cu ei :D
aici am fost noi acu vreo 2-3 zile de am pus pozele alea de la MALL... ei pe drum am genit noi parc-ul asta si hai sa ne plimbam in el :D

pfoai...parc de parc ... proaspat tuns... mirosea a iarba si a tei..o sa ma vedeti mai indata cugetand la umbra unui tei :D

de ce era asa de special acest parc... pai...era facut 90% numai pt biciclisti :D si din istoria parcului am inteles ca ..peste drum de el...este nuj ce mare firma care produce piese la imbinare si garnituri si mai nuj ce...si aia de acolo ...s-au gandit sa puna in parc forme facute de ei :D..sculpturi :D

si incepem :



mai multe poxe pe picasaweb :D
in rest...asteptam ziua de maine ca oricum nu stim ce sa facem si unde sa mergem... da ne-om descurca noi cumva :D
hai o zi buna si ... pe data viiiitooooareeee !

No comments:

Post a Comment