Monday, July 20, 2009

20.07.2009 - eu..la multi ani mie !

ziua buna,

hai hai lasati un offline pe mess...ce mai faceti ce mai dregeti?

azi e ziua mea...am stat pufos acasa...iesit la plimbare...uitat la masina pe geam...ascultat motoarele de la avioane cand decoleaza...chestii majore :D

eu de plictiseala am reorganizat picasaweb va invit sa vizitati din nou...unele poze mai noi...altele mai vechi... care de care am gasit :D da l-am reorganizat :D

ca am aruncat pozele asa aiurea si nu intelegea nimeni nimic nu? :D

click aici ! : http://www.picasaweb.google.com/ramonel

ieri am fost la o mica petrecere asa intre romani de la romania. fiecare cu vechime si cu fel de fel de job-uri prin america...am mai aflat una alta...ne-am mai lamurit in unele chestiuni...dar in altele tot in ceata suntem :D

in rest...sa aud de voi de bine. si ne-om vedea cand ma lasa Obama acasa :D

pe data viitoooare !

No comments:

Post a Comment