Sunday, July 5, 2009

04.07.2009 - mai pe seara ! :D

ziua buna,

am revenit cu o mica completare la ziua nationala a SUA...

noi baieti gentili am iesit iar la condus...tura asta am nimerit in mega-parcarea care trebuia sa o gasim de la inceput...dar asta este :D...am gasit-o acum :D

si ce sa vezi in parcare.... o stra-stra-stra....stra-strabunica dea masinutzii noastre :



ce sa mai zicem... nu prea multe... nu prea am petrecut ca aici o fost o zi foarte nasoala...o plouat marunt si nu aveai ce face pe afara..pe seara am iesit oleaca la aer...
in rest...sper ca si voi bine...
pe data viitoooareee !

2 comments:

  1. Hai ca mi se face mila ca nu mai comenteaza nimeni nimic :p si comentez io. E foarte interesant ce spuneti voi aici, chiar si amuzant pe alocuri :) sunt putin caustica :)) Nu ne ziceti nimic de americanul de rand , cel obisnuit. Ce fac americanii, in afara de servici, mers la mall, mers la cumparaturi, etc.? Sunt cu ceva deosebiti, speciali? Chiar is curioasa de acest aspect...
    Din Romania, cu dragoste,
    Sora ta

    ReplyDelete
  2. Americanu' de rand sta pe cur si se ingrasa.

    ReplyDelete