Tuesday, July 7, 2009

07.07.2009 - Vizita in Wheeling!

ziua buna,

da da au trecut multe zile de cand nu am mai scris...

avem multe de zis...ceva poze interesante... si in seara asta va fi un special edition din partea sotiei ... adik a florentinei... :D

bun... incep eu...adrian prin a face o completare la comentariul surorii mele...oana... deci oana...cu americanii de rand nu prea intram in contact in afara de "hello...hi...how are you today?..thank you...bye bye !" si daca stau bine si ma gandesc nu i-am verificat la pasaport sa vad daca sunt americani :D treburi din astea... unde stam noi e o zona de emigranti... o zona frumoasa...dar putini americani de rand...ash putea sa povestesc despre americanul de rand...dar ar fi numai din povestile altor romani...si mai bine prefer sa traiesc eu experienta si sa duc mai departe mesajul :D

bun...azi am fost noi intr-un alt "judeČ›" al statului Illinois..numit : Wheeling... aceasta suburbie poate fi asimilata ca fiind un "Bosanci al Sucevei"...un "Podul Iloaiei al Iasi-ului"... si uitati-va si voi cum traieste acest american de rand... ce sediu de politie... cu vacutza la marginea drumului...cu niste Biserici de nu stii daca is constructii sau piste de aterizare pt UFO's.. of of...vai de steaua lui de american :D sa ajungem si noi asa ca astia de aici si va chem pe toti in americica :D poze... poze am pus pe picasa web...linku e mai jos... sper sa fie destul de explicative poxele :D

la intoarcere acasa evident ca ne-am pierdut pe strazi...nu mai puteam reveni pe Interstate (o mica autostrada cu 4 benzi pe sens...) sa revenim acasa... si nah i-am dat in goarna la masina si ne-am descurcat noi cumva !!!

ahahha mi-am adus aminte...parca ieri era :D ... eram cu florentina in prima zi sau a doua cand ne-am luat masina si ne-am dus noi la un hypermaket la vreo 3 mile de casa ... si nah...grele cu deplasarile... si la intoarcere...ne-am prapadit...adik nu ne-am prapadit mai trebuia sa mergem 2 intersectii inainte ... da nah...hai sa opresc la o benzinarie sa intreb... stiam strada unde trebuia sa ajung...da nu ajungeam la ea :D ... eu calculam ... 3 .... x 1ooom... eram pe aproape...si in mintea noastra era ca de la "Banca" la "policlinica" pt cei care cunosc Suceava.... bun ... intru in benzinarie ... evident : Indian la casa... si incep : eu... "hi there i think i am lost can you give some directions to bla bla... " indianu se uita la mine si deschide gura "That will cost you my friend 2 dollars..." eu am incremenit... era sa ies din benzinarie...la care el nu s-a putut abtine "just jocking man !..i am messing with you ! " cred ca eram ca in desenele cu tom si jerry cand apare magarushu :D .. donkey head :D evident baiatu foarte politicos mi-a aratat unde e de mers si bla bla...si totul s-a terminat cu bine :D happy end ca sa ii zic americaneste !

deci pe linku de mai jos spor la vizionat poxe...frumoase rau...pacat ca nu aveam unde opri sa facem mai multe poze :D

in continure nu stiu la ce foloseste masina aia din fundal !?! poate stie cineva sa ma lamureasca si pe mine :D :



cam atata deocamdata...pe data viitoaaareeee !!!

No comments:

Post a Comment