Tuesday, July 7, 2009

Buna seara.!!!!!!!!!!!! Florentina la butoane

Buna seara.!!!!!!!!!!!! Florentina la butoane dupa cum v-a promis Adrian am editie speciala in acesta seara........:D
probabil multi dintre voi sunt deja familiarizati cu filmuletul in care eu sofez.....intr-o parcare ca sa nu tamponez pe cineva :P.... se pare ca sotul meu are mare incredere in mine deoarece in seara asta am condus pe adevaratele strazi din Chicagooooooooooooooooo! barr misto nu?
(Ps: am luat permitul de conducere cu max de puncte luni asa ca am voie sa conduc pe strazile din statul Illinois :D, numai sub supravegherea unui adult...de min 21 ani ...primul gasit primul ales =)) Adrian )
nu spun ca nu a fost intesant si ca pe deasupra am ajuns amandoi teferi si nevatamati acasa .....dim moment ce va scriu inseamna ca suntem super ok.
acu ce voiam sa va spun....m-o tachinat tăt drumu: citez "pune frana, incadreaza-te corect, da-i prioritate, mergi prea stramb, uita-te in oglinzi, apasa pe acceleratie, franeaza, fii atenta la semnele de circulatie, franeazaaaaaaaaaaaaaaa =))" hai exagerez si eu ce sa fac :P.....a si legat de cuvantul "fac" pt cei care pe viitor vor veni in Americuta sa evita sa foloseasca acest cuvant in locuri publice...pt ca are oarecum alte intelesuri in limba americana de genu "fuck" sorry dar tot pațitul îi priceput!!
gata ca .....am depasit spatiu inchiriat pt emisie..... va salut va pup si ne auzim...............bye!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment