Wednesday, July 15, 2009

15.07.2009 - dupa alte noua zile !

da da... salut. am revenit...dupa 8 zile :D

nu am patit nimic...suntem ok :D numai ca am umblat zilele astea de ne-o iesit pe ochi. hai acolo hai acolo... nam cheltuit nimic...nam vizitat nimic in special :D doar am batut strazile orasului :D

in linkul de mai jos am postat cateva imagini sa vedeti ce inseamna shosea de centura ... nu fac comparatie cu romania ca nu are rost :D

pe scurt... shoseaua se numeste Lakeshore ( pt ca merge pe malul lacului Michican) Drive... e o chestie lejera ... 4 benzi de mers + 1 de urgenta + 1 de viraj totul pe un singur sens de mers :D

http://picasaweb.google.com/ramonel/IncepandCu4Iulie2009#

PS : cat despre calitatea ei ... nu e ca in filme... da nici plina de gropi nu e :D

bun...

o alta vizita care merita mentionata .. gasim noi pe harta : Old Orchard Mall... si hai si noi :D

mergem noi...parcam masina unde gasim moca... si intram...si mergem si mergem...si gasim un panou info "YOU ARE HERE !"

si ne uitam bine...noi eram un punct si mai aveam de 10 ori de mers inca pe atata... mai jos un link cu poze... nu sunt facute de noi...sunt de pe sait-ul lor :D

http://westfield.com/oldorchard/centre-information/architecture-landscaping/

ca sa ne spargem si noi in figuri ne-am riscat sa mergem la Bloomingdale's ... mai pe romaneste si mai scurt descris : VAI DE CAPUL NOSTRU CE E ACOLO ! :D

avizul barbatilor : oricum la prima vizita care o sa o faceti in america...nu scapati femeile in BLOOMINGDALE's :D

tot in poze acolo apare si NORDSTROM... uei ce e si acolo...magazine facute pt "lacuste" :D

"lacustele" sunt americanii cand merg la shoping :D cumpara tot... daca e la reducere ar da orice sa cumpere si umerasul :D !

apropo in mall-ul asta am dat de americani veritabili :D autentici :D clasici :D ... nu prea sunt emigranti :D ca preturile ... aufiii :D

ce sa mai zic... vremea trece...vremea aici e tare ciudata :D... iti doresti sa fie soare decat inourat :D daca a dat noru' deasupra... ai gata... toata umezeala de pe lac vine deasupra orasului :-s

daca se pune a ploaie si iesi afara tusheshti de la umezeala ... cam se duce in 90%... si cum mai sunt si 30 grade celsius... o iei la vanatoare de buretzi !

eu m-am adaptat ... is eco... cand vine ploaie ies afara cu buretele si sapunu si fac dush numa de la umezeala :D dupa aia clatesc cu apa de ploaie :D si is green :D

cat despre voi sa auzim numai de bine :D

ca noi povestim totul aici :D

gata va las... pe data vitoare ! :D

No comments:

Post a Comment